Domani 12月号 “派手キレイ”より“地味キレイ”の時代です♥
実録!「群れない、つるまない、その代わりに"地味美人"は
定時に上がった後のアフターがすごいことになっているらしい!」(な、長い。。。)
という記事のひとつに私の後頭部がちょっと登場。
顔出ししている科学バーに取材が入った時のもの。
しっかし、“地味美人”って?
時として、メディアがつけたキャッチコピーに踊らされる私達。
A fashion magazine, Domani (December Issue) is now on store.
The catch phrase says “Now is the time for “Sober beauty” than “Zoomy beauty”
The editors& photographer came to a Science Bar (not Café) I joined in September
and back of my head appears a bit on one of the articles.
That too long caption says
“after 5 life of independent sober beauties looks cool,
they'd rather be alone than to be in social relationship at office."
....What's “Sober Beauty” !?
Sometimes we fluctuate ourselves by a catch phrase produced by mass media.
No comments:
Post a Comment